Skoči na glavno vsebino

5. dan

Današnje jutro smo izkoristili za orientacijski pohod, kjer smo s pomočjo zemljevida in kompasa iskali ustrezne točke. Kar dobro nam je šlo. Ogledali pa smo si tudi nočne posnetke obiskovalcev gozda, katere je posnela kamera.

Še pojemo kosilo in se vidimo ob 15. uri.

4. dan

Po jutranji telovadbi smo se okrepčali in se odpravili z učiteljema po kajake. Štirje hkrati smo nosili kajake do brega reke. Ostali so nosili vesla ali rešilne jopiče.
Ob bregu reke sta nam učitelja razložila, kako je potrebno pravilno držati veslo in z njim veslati. Naučila sta nas tudi zapenjanje varnostnega jopiča. Nekatere nas je bilo malo strah, saj smo se bali, da bi se prevrnili v mrzlo reko Rak. A smo vsi ostali suhi. Šlo nam je zelo dobro, tudi tistim, malo manj pogumnim.
Popoldan smo se preizkusili v peki buhteljnov in prižiganju ognja s kresilom. Večer smo zaključili s peko hrenovk ob tabornem ognju. Za posladek pa smo pojedli še naše slastne buhteljčke. Mnjam ….

3. dan

Zjutraj, ko smo se zbudili, smo se najprej samotestirali, nato smo ob 8.00 imeli slasten zajtrk. Izbirali smo lahko hrano, ki je bila na jedilni mizi. Odšli smo nazaj v sobe in se primerno oblekli za na pohod. Le ta je trajal skoraj štiri ure; naredili smo 10 km in 500 m. Odšli smo si ogledat vojaške rove, ki so jih zgradili italijanski vojaki malo po prvi svetovni vojni, da bi se zaščitili. Imeli smo 2 nevarni točki, prva: prečkanje ceste (veliko avtomobilov), druga pa prečkanje železniških tirov. Ko smo se odpravili v CŠOD Dom Rak, smo šli čez Veliki naravni most in po bližnjici do doma. Tam nas je že čakalo kosilo – juha in svinjska pečenka ter pražen krompir. Po jedi smo v jedilnici počakali na nadaljnja navodila. Spremljevalec Samo nam je povedal, da gremo čez pol ure na sprehod po okolici doma. Pri Kotlu smo videli udornico, kjer je spodaj tekla reka Rak. Kamni so v udornici izgledali kot spalne vreče (veliki kamni). Najbolj smo uživali na poti od Tkalca jame do Kotla, saj smo naleteli na poledenela področja, kjer smo se z velikim užitkom drsali. Joj, če bi nas videli starši! Držali bi se za glavo!
Ob povratku nazaj smo se igrali igro čarovnika/čarovnico ter »Kdo se boji črnega moža?«. Še posebej smo uživali v večernih socialnih igrah, kjer smo bolje spoznali drug drugega.

2. dan

Prebudili smo se v čudovito in hladno jutro. Po zajtrku smo se v spremstvu sončnih žarkov odpravili do razgledne točke nad Cerkniškim jezerom. Uživali smo v razgledu in poslušanju stare legende, kako je Cerkniško jezero sploh nastalo. Dolga pot nas je malo utrudila, a nam je misel na dobro kosilo, ki nas čaka, dala voljo, da smo brez težav prišli v dom Rak.

Po kosilu smo uživali v dveh dejavnostih. Ena skupina se je preizkušala v veščinah lokostrelstva na strelišču, druga pa spoznala veščine stezosledcev.  V okolici našega doma smo našli sledi srnjadi, jelenjadi in zajcev. Vendar to niso bili samo odtisi v snegu, ampak tudi polomljene in potrgane rastline. Na izbrani točki smo nastavili ostanke hrane in sadja z namenom, da privabimo živali. Pripravili smo tudi kamero, ki bo posnela prebivalce gozda med hranjenjem. Njene posnetke bomo pogledali v potek.

Ker je začel pritiskati mraz, smo se odpravili v jedilnico, kjer nas je učiteljica Mojca učila spretnosti origamija. Izdelali smo zvezdaste škatlice, v katere bomo spravili razne drobnarije.

Po želodčkih nam že malo kruli … komaj čakamo na večerjo!

1. DAN

Po težko pričakovanem dobrem kosilu, smo se polni pričakovanj odpravili proti Zeljškim jamam. Do tam je vodila zelo strma pot, katero smo s skupnimi močmi uspešno premagali. Vztrajnost in previdnost sta bili na koncu poplačani s prečudovitim razgledom na vdorne jame in naravni most, katerega smo uspešno prečkali.

Zanimiva izkušnja je bila, ko smo v eni izmed jam prisluhnili tišini in se predali popolni temi.

Ob vračanju nazaj proti domu, smo slišali legendo o gozdarju in izgubljeni graščakovi hčerki. Po izročilu je vsak iz mostu vrgel v reko Rak vejico ali kamenček in si ob tem nekaj zaželel. Sedaj bomo skrbno varovali svojo željo, da se na bo ta tudi uresničila.