Skoči na glavno vsebino

5. dan šole v naravi

ŠVN, 7. razred OŠ Bršljin, 8. 11. 2019

Oj, pozdravljene deževne Rovte,

od jeseniške železarne v prah zavite,

s hribi, polnjenih z manganovo in sideritno rudo, oblite.

Preteklost vaša bila je kruta,

saj ledena kraljica milijone let vam je kraljevala,

z ledeno haljo vas ovila, z ledeno palico mahnila.

A sonce vroče bilo je močnejše,

vse prehitro je led stopilo,

ga v prečudovite potočke spremenilo.

Ledeniška jezera so pod in med gorami ostala,

številnim enodnevnicam, mladoletnicam in vrbnicam življenjski prostor dala.

Z vrh gora so se beli kamni, balvani, pod pritiski ledu privalili,

med vožnjo v dolino rebrastega praraka povozili.

Ta postal je slavni TRILOBIT,

ne vemo al˝ bil je prijazen al zabit.

Ajga, še dobro, da so se fosili ohranili

in nam vsaj nekaj zapletene preteklosti odkrili.

Gal Jurij Kovačič, Anja Novak in Nevenka

4. dan šole v naravi

Današnji dan se je začel z orientacijskim pohodom. Sledilo je lokostrelstvo in veslanje. Po kosilu smo imeli dve delavnici. V prvi smo spoznavali fosile, v drugi pa smo pripravili ognjišče in sami zakurili ogenj s pomočjo kresila. Najbolj mi je bila všeč vožnja s kanuji. Zabavalo me je, ko se je prvi kanu skoraj prevrnil.

Vita Pirh

Ko smo se zjutraj zbudili, smo se oblekli in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo se uredili in pospravili sobe. Nato smo odšli na orientacijski pohod. Po pohodu smo imeli kosilo in počitek. Popoldan smo se učili o nastanku ognja in ga skušali tudi sami zakuriti. Po večerji smo pripravili modno revijo.

Tanja Malešević

Danes smo se po zajtrku odpravili na orientacijski pohod, kjer smo s tablicami hodili do posameznih točk v okolici doma Trilobit. Za zaključek dneva smo imeli modno revijo, ki je bila vrhunska! Sledila je priprava na spanje in lahko noč. J

Anja Novak

Zjutraj sem se zbudil kot medved iz zimskega spanja. Oblekel sem se in pospravil posteljo. Med čakanjem na zajtrk smo se pogovarjali. Po zajtrku smo se dobili pred domom. Učiteljica nam je dala navodila za orientacijski pohod. Razdelila nam je tablice in hitro smo se lotili reševanja nalog. Sledilo je veslanje po jezeru ter rokostrelstvo. Pred kosilom smo imeli še nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za igranje nogometa. Zvečer smo zakurili ogenj, peli pesmi in pekli kostanj. Matija je zaigral tudi na orglice.

Jakob Zagorc

3. dan šole v naravi

Danes je sreda, najbolj mi je bila všeč elektrarna in delavnica, kjer smo izdelovali izdelke iz marmorja. Odšli smo tudi na pohod, med potjo smo v potoku iskali vodne živali. Ko smo se vračali, nas je ujela drobna toča.

Jakob Zagorc

Danes je bilo najboljše kosilo v CŠOD.

Anže Novak

Všeč mi je bilo kosilo. Jedli smo dunajski zrezek in pečen krompir.

Jure Progar

Bilo je deževno, ampak smo se vseeno zabavali med nabiranjem vodnih živali.

Urban Kastelic

V šoli v naravi se imam super. Počnemo veliko zanimivih stvari. Všeč mi je vse. Večkrat bi šel sem. Obožujem hrano in, ko mi je dolgčas se tudi hecam z učiteljicami. Najbolj mi je bilo všeč veslanje.

Jure Špoljar

Danes zjutraj sem težko vstala. Po zajtrku smo odšli na pohod. Na sredi poti smo se ločili. Naša skupina je odšla opazovat živali v mlaki. Bilo je zanimivo. Nabrali smo veliko sladkovodnih živali. Darja je celo ujela žabo. Ko smo se vrnili, smo imeli kosilo in nato počitek. Bila sem vesela, saj sem si res želela malo odpočiti. Po počitku sem s svojim razredom odšla na ogled hidroelektrarne. Na začetku mi je bilo nekoliko dolgočasno, kasneje pa mi je postalo všeč.

Nika Povše

Današnji dan je bil zares super. Zjutraj smo po zajtrku odšli v naš večnamenski prostor in spoznavali različne vrste sladkovodnih živali. Nato smo odšli do mlake, kjer smo nekaj živali tudi sami ujeli. Na koncu smo seveda vse živali vrnili v vodo. Ko smo se vračali, nas je ujela blaga toča. Po odličnem kosilu je sledil počitek, ki se je vsem prilegel. Popoldan smo se razdelili v tri skupine. Mi smo najprej odšli v hidroelektrarno.

Trina Zupančič

Zjutraj sem bil zelo utrujen, ker ponoči nisem mogel spati. Najedel sem se, potem pa smo odšli do planinske koče na Pristavi. Bilo je zelo slabo vreme. Med potjo smo videli fosilne ostanke. Nadaljevali smo pot do potoka in mlake, kjer smo lovili živali.

Neznan avtor 😀

2. dan šole v naravi

Zjutraj sem skočil izpod debele in tople odeje, postlal mojo začasno in neurejeno posteljo, vzel obleke in se v hitrem postopku preoblekel. Vsi so bili lačni in se jih je slišalo s hodnika. Tako sem izvedel, da je zajtrk, zato sem obul sobne copate in odhitel v jedilnico. Zunaj je močno deževalo. Zbrali smo se v telovadnici, kjer smo se razdelili v skupine in v skupinah snemali animirani film. Pri tem smo lahko uporabili različne predmete. Fotografirati  je bilo potrebno veliko prizorov. Ko se je čas iztekel,  je vsaka skupina predstavila svoj film. Moja skupina je posnela film z naslovom Pustolovščina palčka Kazalčka. Nato smo odšli na dolg, naporen in blaten pohod. Vrnili smo se izmučeni, mokri in blatni, saj je ves čas deževalo. Zelo smo bili lačni in, ko smo se preoblekli, smo se hitro odpravili na kosilo, kjer smo jedli zelenjavno juho, proseno kašo in piščančje meso ter solato. Po kosilu smo imeli čas za počitek, nato pa smo imeli pouk. V prvem delu smo izvedli kemijski poskus kromatografija, v drugem delu pa smo se pogovarjali o rudarstvu na Jesenicah. Najbolj mi je ostala v spominu ruda, ki se imenuje bobek. Po večerji smo imeli žrebanje skupin za petkovo tekmovanje. Večer smo zaključili z igranjem družabnih iger. Ta dan je bil perfekten in utrujajoč hkrati, zato mi bo dolgo ostal v spominu.

Gal Jurij Kovačič

Zjutraj, ko smo se zbudili je močno deževalo. Bili smo veseli, ker smo predvidevali, da ne bomo odšli na pohod. Vendar smo se prehitro veselili. Odšli smo v sobe, kjer smo se oblekli in obuli za pohod. Na začetku je bilo zlahka prehoditi 200 m. Nato pa se je pot začela vzpenjati v klanec. Preskakovali smo potočke in enkrat sem skočil vanj. Hladna voda me je pošteno osvežila. Med potjo smo srečali tudi konje. Ko smo prispeli na vrh, smo bili izmučeni, vendar nas je čakala še pot nazaj v dolino. Ko smo se vrnili v dom, smo se preoblekli, šli na kosilo in malo počivali. Po počitku nas je polovica odšla na delavnico kromatografije. Na trak iz filtrirnega papirja smo z modrim flumastrom narisali piko. Papir smo pomočili v steklen kozarec z vodo. Barvilo flumastra se je vzpenjalo po papirnem traku. Prikazali sta se  roza in svetlo modra barva. druga polovica se je medtem spoznavala z rudarstvom in železarstvom. Po koncu delavnice smo se zamenjali.  Tega dne ne bom pozabil.

Mirza Avdibašić

1. dan

Zjutraj sem se zbudil. Potem sem šel z družino v šolo, kjer nas je čakal avtobus. V avtobus smo naložili kovčke. Ko smo to naredili, smo se odpravili na dolgo pot proti Jesenicam. Ko smo prišli na cilj, v Javorniški Rovt, so nam predstavili pravila obnašanja v domu. Razporedili smo se v sobe. Sledile so dejavnosti kot so plezanje, vožnja s kanujem in pohod po okolici doma. Po večerji ssmo odšli na nočni pohod, ki je bil precej razburljiv. Za kosilo smo jedli kruhove cmoke in meso. Bilo je je zelo dobro. Tudi čaj je zelo dober.
Umirjanje pred spanjem se je zavleklo daleč v noč